27 December 2011

Wedding: Hafizi & Fatin

Semenjak beli kamera DSLR, ni la first time yang pertama aku dilantik menjadi Official Photographer untuk majlis perkahwinan. Dan majlis ni adalah majlis perkahwinan sepupu aku sendiri, Hafizi & isterinya Fatin. Jom kita tengok hasil cubaan pertama aku menjadi wedding photographer.



Gambar ini diambil di hadapan rumah pengantin


Majlis di rumah pengantin perempuan


Majlis di rumah pengantin lelaki

Outdoor shooting di Taman Bunga kat Balai Raya


Hafizi & Fatin


Banyak lagi yang aku perlu perbaiki dari segi cara shoot & editing gambar. Ni jer gambar yang aku masukkan untuk entry kali ni. Sebenarnya banyak lagi gambar tapi biar la gambar-gambar lain jadi hak ekslusif pihak pengantin. Apa-apa pun aku nak ucapkan Selamat Pengantin Baru kepada sepupu aku Hafizi & Fatin. Semoga kekal ke akhir hayat. Amin...




No comments:

Post a Comment