21 November 2012

The Journey Begins...

Tajuk entry macam nak pegi mengembara jer. Tapi sebenarnya perjalanan hidup kita ni pun macam pengembaraan jugak. Pengembaraan hidup aku ni bermula dengan fasa yang baru iaitu hidup berumahtangga. Setelah sekian lama menyepi dari berblogging, hari ni aku mulakan dengan gambar di sekitar majlis akad nikah & resepsi majlis kenduri aku yang lepas.



~ 29 September 2012 ~


Akad Nikah



















~ 16 November 2012 ~



Resepsi













Credit to Hisham Shahalan Photography, Dhya Photography & Sempoi Mempoi Production.


P/S: Rasanya ni entry yang last dalam blog ni disebabkan oleh kehabisan quorta & masih tak dapat memperbaiki masalah quorta sehingga sekarang. Kalau diizinkan, aku bukak blog lain jer nanti. Salam sayang dari blog Me & Myself...


1 comment:

  1. Congratulations :)
    Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Oh ya, di sana anda bisa dengan bebas mendowload music, foto-foto, video dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete